Dood aas snoekvissen nabij Nieuw Amsterdam / Veenoord

nov 2016

Op 5 november 2016 gingen we met leden van HSV de Brasem snoekvissen met dood aas. Helaas was de vangst niet zo goed (maar 1 snoek van 74 cm), maar geslaagd was het wel.

Steurvissen de Slegge 08-10-2016

okt 2016

Op zaterdag 8 oktober 2016 hadden we een uitje voor leden van HSV de Brasem: Steurvissen in Ter Apelkanaal bij de Slegge. Er werden in totaal 43 steuren gevangen, een aardige vangst !!

Koppelvissen Orvelterbrug

aug 2015

Een goede opkomst van 8 koppels.

Vissen Ketelmeer nabij Ketelbrug

jul 2015

Vissen aan het Ketelmeer.

Bekijk fotoalbum

Steurvissen Geesteren (De Broekbeke 14-09-2014)

sep 2014

Op 14 september 2014 hebben we geprobeerd weer eens op iets anders te vissen. We zijn gaan meerval vissen in Geesteren, bij de vijvers van de Broekbeke. Er is welgeteld 1 meerval gevangen, de rest was allemaal steur (op een paar karpertjes na). Wat wel opgemerkt moet worden, is dat de steur er hier netter uit zag en dat de steur in deze vijver werkelijk waar op bijna alles beet: kaas, zalmfilet, palingworst, wormen, powerbait, etc.

Steurvissen De Slegge Ter Apelkanaal 31-08-2014

aug 2014

Op 31 augustus 2014 was het weer zo ver. Er stond weer een ledenuitje op het programma. We zijn weer gezellig wezen steurvissen in Ter Apelkanaal, bij de Slegge. Er werd fanatiek gevist en de totale vangst viel zeker niet tegen. Na tijd werd er nog even nageborreld bij Hotel het Witteveen.

Logo`s

feb 2013